НВК №28П`ятниця, 29.03.2024, 08:28

Ви увійшли якГость | Група "Гості"Вітаю ВасГость | RSS

Головна | | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
                                                                                                                                                                   
Ласкаво просимо на офіційний сайт НАВЧАЛЬНО-виховного комплексу № 28
Меню сайту

Форма входа

«Як оцінити роботу нашої школи?»

 

Шановні колеги!

 Пройшло три місяці з моменту, коли ми почали впроваджувати програму розвитку нашої школи на період 2011 – 2015 роки.

 Нагадаємо, що за мету ми визначили декілька основних сфер стратегічних змін. Пригадайте наші збори, на яких ми наголошували, що шлях до майбутнього школи прокладено через зміни. Ми говорили про те, що вони здійснюються у нас в школі заради досягнення інших, затребуваних часом освітніх результатів.

 При розробці нашої програми розвитку закладу ми мали з Вами на увазі 5 сфер якості:

1.     Навчання і самонавчання. Вони, мабуть, найважливіші. Під самонавчанням ми розуміємо діяльність учня, а під навчанням діяльність вчителя. Що і як необхідно змінити, щоб випускники школи змогли набути настільки необхідні їм в подальшому житті якості?

2.     Життєвий простір школи – усе, що знаходиться в школі (класи, кабінети, майстерні, територія шкільного двору…).

3.     Відносини школи із зовнішнім середовищем – йдеться про всіх, з ким школа будує свої взаємини ( управління освіти, інститути, Міністерство, заклади, установи, партії, депутати, батьки…)

4.     Сфера шкільного менеджменту – управління школою. У кожній школі вона має свої особливості (стиль, спосіб, порядок ухвалення управлінських рішень…).

5.     Професіоналізм кадрів – найважливіша сфера, така, що не має межі досконалості та розвитку.

 

Наші орієнтири – Міжнародні стандарти якості

 

Дозвольте нагадати, що ми зробили спробу сформулювати образ майбутнього нашої школи – Великої, щасливої, здорової, української школи – родини. Цей образ не можна передати конкретно й детально описати, але межі перспективи, образи випускників і завтрашніх освітніх послуг ми визначили на папері.

Яка місія (основне призначення) нашої освітньої установи?

Якими якостями повинні володіти наші випускники через 5 років, щоб стати успішними в житті?

Якою повинна стати наша школа, щоб сформувати у наших випускників такі якості?

Як варто організовувати освітній процес?

Які спільні цінності необхідно сформувати в педагогічному колективі?

Місія – це певний кодекс організації, її філософія. Чітко сформульована місія слугує підвищенню якості нашої діяльності, управлінню школою.

Ми сформулювали нашу думку так: діти повинні отримати вищу освіту, ту професію, яка дозволить їм бути впевненими у житті. Ми всі мріємо бачити наших дітей здоровими і щасливими. Це наші цілі, наша мета, наші мрії, наша філософія, наше кредо…наша місія…

Розгляньте протокол оцінювання шкіл відповідно до міжнародних стандартів якості діяльності громадсько активних шкіл

(1 – відсутність розвитку; 2 – початковий рівень;

3 – сильна позиція; 4 – відмінні результати.)

Спробуємо виставити оцінки…

 

Розділ «Лідерство»

-         До визначення місії (програми розвитку школи) були залучені учні, батьки, громада та інші агенції. (1, 2, 3, 4? )

-         Ми розробили стратегічні плани, беручи до уваги інтереси та потреби учнів, вчителів, батьків та представників важливих професій. (1, 2, 3, 4 ?)

-         Ми розмістили ресурси -  людей, обладнання, місця.

-         Ми перевіряємо, щоб працівники володіли умінням залучати до роботи людей, організовувати та здійснювати все можливе для розвитку школи.

-         Ми відзначаємо та оцінюємо вищий рівень досягнень, покращення індивідуального прогресу й особистісного розвитку.

-         Наші лідери схвалюють нові методи роботи в підтримці та заохоченні інших ц прийнятті рішень та певних дій.

Будь ласка, подумайте та спробуйте навести конкретні позитивні приклади.

(Чекаємо Ваших коментарів, прикладів з життя нашої школи за три останні місяці.)

 

Розділ «Партнерство»

-         Ми приймаємо рішення з партнерськими установами та громадськими організаціями

-         Ми діємо разом з партнерами

-         Ми з партнерами об’єднуємо ресурси для виконання діяльності на користь громади

-         Ми підписали угоду щодо наших спільних дій

-         Ми підтримуємо та сприяємо діяльності одне одного

-         Ми співпрацюємо з місцевою, регіональною та національною мережею громадсько активних шкіл

-         Нашим обладнанням може користуватися громада в позаурочний час, у вихідні дні та впродовж шкільних канікул

-         Ми працюємо з усіма, щоб вирішити проблеми громади

 

Розділ «Соціальна інклюзія»

Служби та програми є доступними для різних груп

Учителі моделюють цінності та поведінку й сприяють їм, демонструючи дотримання прав людини, соціальну інклюзію всіх меншин

Соціальна інклюзія є невід’ємною частиною шкільної політики й практики

Школа активно проголошує рівне право на якісну освіту для всіх членів міської громади

 

Сфера «Послуги»

Ми пропонуємо послуги, які базуються на ґрунтовному аналізі потреб

Ми здійснюємо моніторинг та оцінювання послуг, які надає наша сторона для того, щоб побачити, хто користується ними і які отримує переваги

Ми досліджуємо основні причини можливої нестачі чи відсутності користувачів послуг

Ми розвиваємо та створюємо можливості для подальшої доступності послуг та соціальної інклюзії

Ми заохочуємо та цінуємо внесок громади або інших організацій у наданні послуг\консультацій на базі школи і підтримуємо їх

Ми пропонуємо низку послуг для покращення та підвищення знань учнів, їхніх сімей та громади

 

Сфера «Волонтерство»

У нас існують широкі можливості для волонтерів серед учнів і дорослих (зокрема й серед батьків) із різних соціальних груп

Ми пропонуємо тренінги та підтримку нашим волонтерам

Наші учні мають можливість ініціювати, розробляти та проводити волонтерську діяльність

Наші волонтери мають можливість створити мережу з колегами в інших місцевостях (регіонах) країни.

Ми проводимо моніторинг та оцінювання нашої діяльності, аби переконатися, що вона є ефективною

 

Сфера «Навчання впродовж життя»

Ми прагнемо виробити бажання до навчання, яке ґрунтується на  тому, як навчатися, а не на вузькому підході до змісту і знань.

Ми надаємо навчальні можливості для всіх поколінь.

Ми застосовуємо різноманітні навчальні стилі.

Ми використовуємо громаду як ресурс для навчання, запрошуючи людей поділитися своїми знаннями та досвідом із працівниками школи й учнями

 

Сфера «Розвиток громади»

Ми пропонуємо тренування та підтримку

Ми забезпечуємо громаду належними знаннями для того, щоб вона могла робити свій внесок у прийнятті рішень

Нашим обладнанням можуть користуватися громадські організації

Ми допомагаємо проводити за нашої підтримки опитування та консультації з батьками та учнями

Ми допомагаємо громадським організаціям розробляти та впроваджувати громадські проекти

 

Сфера «Залучення батьків»

Спілкування між сім’єю та школою є постійним, двостороннім та значущим

Батьківські знання та вміння відзначаються та цінуються

Батьки відіграють активну роль у навчання дітей

Ми вітаємо волонтерство батьків у школі, а також шукаємо їхньої підтримки та допомоги

Батьки є рівноправними партнерами у вирішенні питань, які стосуються їхніх дітей

Батьки виступають у ролі адвокатів за якісну освіту для своїх дітей

 

Сфера «Шкільна культура»

Персонал залучає учнів, вчителів, батьків, громаду та різні організації до активної участі в процесі прийняття рішень

Командний підхід широко використовується в діяльності школи

Учителі використовують стратегію багатоаспектного навчання

Педагоги розвивають компетентності учнів, які необхідні для успішного життя

Учителі розвивають життєві навички дітей

Відповідальність – найважливіша політика школи

Інформація поширюється серед усіх партнерів школи

 

 

Пропонуємо Вам ознайомитися з критеріями розвитку якості освіти в навчальному закладі. Саме за цими критеріями буде оцінена наша спільна робота за 2010-2011 н.р. Процедура самооцінювання надзвичайно важлива для розвитку Вашого класного колективу та нашого закладу на майбутній рік.

 Ваш класний колектив протягом 2010 – 2011 н.р. мав якусь конкретну спільну мету, ставив завдання, формував освітній простір нашої школи, турбувався про якість процесу, приймав участь в управлінні школою та, нарешті, отримав на кінець року результат.

 Який результат Ви отримали? Це той результат, який Ви планували? Це  результат спільної роботи класного керівника, всіх батьків класу, вчителів, учнів?

 Спробуйте разом проаналізувати та надати письмовий звіт, який буде розглядатися на спільному засіданні адміністрації та Ради школи 22 травня 2011 року.

 Якість результату. Критерії:

1.     Показники навченості.

-         показники успішності учнів за 1 семестр, 2 семестр, кінець року;

-         успіхи в освітніх заходах (олімпіади, конкурси, змагання);

-         рівень навченості ( а також готовність до спільної творчої діяльності, самоосвіти, сприйняття допомоги в пізнавальній діяльності).

2.     Показники вихованості:

-         активна участь в організації шкільного життя та якість цієї участі;

-         гуманність взаємостосунків у колективі;

-         культура поведінки в школі та поза нею;

-         прояви конструктивної активності в соціальному поводженні.

3.     Показники розвиненості:

-         здатність до наукової діяльності;

-         здатність сприймати й адекватно реагувати на навколишню діяльність;

-         рівень саморегуляції;

-         наявність конструктивної творчої мотивації.

4.     Показники фізичного та психічного станів:

-         відповідність показників здоров’я регіональним нормативам;

-         захворюваність;

-         психологічний стан учнів (тривожність, стомлюваність тощо).

Комплексне управління якістю освіти – це колективна діяльність, яку не може виконувати хтось один, вона потребує спільних зусиль із метою створення цілісної системи забезпечення.

 

Директор КЗО НВК № 28                                          Н. Ломако


Форум

 

...
Праздники сегодня

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Пошук

Погода

Друзі сайту
  • Добро пожаловать в Википедию
  • В Контакте
  • YouTube
  • Мiнiстерство освiти і науки України
  • Учебно-воспитательный комплекс №28


  • НВК №28 © 2024
    Ломако Ніла Михайлівна